Kiinteistöhuolto Sipoo

KIINTEISTÖHUOLTO SIPOO JA LÄHIKUNNAT – J. KIRVESNIEMI PALVELEE LÄHELLÄSI

Kiinteistöhuolto Sipoo ja lähikunnat – Kun etsit tasokasta ja luotettavaa kiinteistöhuolto- ja siivouspalvelua alueeltasi, käänny J. Kirvesniemen puoleen!

Huoltomme palvelee alueilla:

Sipoo • Helsinki • Vantaa • Espoo

Tarjoamme sinulle laadukasta ja kustannustehokasta kiinteistöhuoltopalvelua reippaan ammattilaisen otteella pääkaupunkiseudulla. Toimipisteemme sijaitsee Sipoossa. 

Kiinteistöhuolto Sipoo ja pk-seutu

Mitä kiinteistöhuoltoon sisältyy?

Kiinteistöhuoltoon kuuluu olennaisesti asiakaspalvelu ja päivystys, joka on tavoitettavissa kaikkina vuorokauden aikoina. Palveluihimme kuuluu kiinteistöhuolto, ulkoalueiden puhtaana ja- kunnossapito sekä kiinteistön siivouspalvelut Sipoossa ja PK-Seudulla

Valvomme vesi- ja viemärijärjestelmiä, vastaamme lämmitys- ja ilmanvaihtojärjestelmistä ja raportoimme kaikesta kiinteistön edustajalle. Vastuullamme on niin ennakoivat kuin korjaavat huollot. Kaikki J-Kirvesniemen kiinteistöhuollon ammattilaiset ovat koulutettuja alan asiantuntijoita. Asiantuntijat sekä laadukas kalustomme takaa sinulle parhaan mahdollisen palvelun ympäri vuoden! Kiinteistöhuoltopalvelumme noudattavat nopeaa vasteaikaa.

Kiinteistöhuolto Sipoo ulkoalueiden kunnossapito

Kiinteistöhuoltopalveluiden räätälöinti

Voimme räätälöidä kiinteistöhuoltopalvelut tarpeisiisi sopiviksi. Olemme tunnettuja vastuullisesta energiankäytöstä ja palveluiden suunnittelulla voimme myös vaikuttaa asiakkaidemme energiankulutukseen sekä vähentää ympäristön kuormitusta. Jo pienin muutoksin kiinteistön nykyisiin järjestelmiin voidaan säästää energiaa. Ota yhteyttä ja tutustu laajaan palveluvalikoimaamme!

Kirvesniemi Sipoo / J. Kirvesniemi kiinteistöhuolto _Hyvin hoidettu

Suunnitellaan yhdessä

Etkö ole varma, mitä kiinteistöhuoltopalveluja tarvitset tai mistä lähtisit liikkeelle? Ota yhteyttä esimerkiksi tarjouspyyntölomakkeen kautta ja suunnitellaan asiaa yhdessä! Yhteydenotto tai tarjouspyyntö ei sido mihinkään ja konsultaatio on täysin maksuton.

Usein kysytyt kysymykset

Kuuluuko rikkoutuneen astianpesukoneen korjaaminen kiinteistöhuollon palveluiden piiriin? 
Kodinkoneet kuuluvat osakkaan vastuulle. Kannattaa olla yhteydessä kodinkonehuoltoon ja mikäli kyseessä on vuokra-asunto, kannattaa asia varmistaa vuokranantajalta.
Kenen vastuulle vesivahingot kuuluvat?
Vesikalusteet kuuluvat taloyhtiön vastuulle ja jos havaitsee vuotavia hanoja tai wc pönttöjä pitää niistä ilmoittaa kiinteistöhuollolle
Asunnossani on palanut lamppu, vaihtaako kiinteistöhuolto lampun?
Kaikki asunnon lampunvaihdot kuuluvat asiakkaan itsensä hoidettaviksi. Aina voi toki soittaa huoltohenkilömme apuun, vaikka työ on vastuunjaon mukaisesti asukkaalla. Veloitamme tilaajalta palvelusta tuntiveloitushinnastomme mukaisen hinnan. 
Asunnossa on kylmä, vaikka patterit ovat täysillä. Mikä avuksi?
Ensin kannattaa kokeilla vääntää patteriventtiili kiinni ja auki. Jos patterista kuuluu lorinaa, se tulee ilmata. Patterin voi osatessa ilmata itse tai pyytää kiinteistöhuoltohenkilö apuun. Lämmitysjärjestelmät ja näin ollen myös niiden korjauskustannukset kuuluvat taloyhtiölle. Tässä kannattaa myös huomioida, että normaalisti tavoitelämpötila on 21 astetta. Lämpötila mitataan noin 1,5 metrin korkeudelta keskeltä huonetta. 
Kuinka pyytää J. Kirvesniemi Kiinteistöpalveluista tarjous?
Helpoin tapa on täyttää tarjouspyyntölomake, joka löytyy verkkosivuiltamme. Mikäli asiakas haluaa kilpailuttaa tarjouspyynnön ja käyttää samaa tarjouspyyntömateriaalia (jotta tarjoukset olisivat helposti verrattavissa toisiinsa), asiakas voi myös lähettää sähköpostia suoraan Jon Kirvesniemelle osoitteeseen jon@j-kirvesniemi.fi
Miten prosessi etenee tarjouspyyntölomakkeen jälkeen? 
Kun asiakas pyytää J.Kirvesniemi Kiinteistöpalveluilta tarjouksen, otamme yhteyttä tarjouksen pyytäjään ja sovimme käynnin kohteelle kartoitusta varten. Tarjousta tehtäessä arvoimme eri työtehtävien, prosessien, kaluston ja henkilökunnan tarpeet, jonka perusteella tarjous tehdään. Kun asiakas tekee päätöksen ja valitsee meidät vastaamaan kiinteistön kiinteistöpalveluista, aloitamme yhteistyön asiakkaan kanssa.
Miten yksittäisen huoltopyynnön prosessi etenee?
Yksittäinen huoltopyyntö alkaa siitä, kun kiinteistön käyttäjä ilmoittaa meille viasta tai puutteesta puhelimitse, sähköpostilla tai verkkosivujen huoltopyyntölomakkeen kautta. Vastaanotettuamme huoltopyynnön asia etenee kohteesta vastaavalle huoltohenkilölle. Huoltohenkilö arvioi asian kiireellisyysasteen, jonka jälkeen ryhtyy hoitamaan asiaa sen mukaisesti. Huoltohenkilön hoidettua huoltopyynnön edellyttämät asiat, raportoidaan toimenpiteet toimeksiantajalle. 

Haluatko että asiantuntijamme ottavat sinuun yhteyttä?